Rush

Für den Fan, der ALLES von RUSH haben will und muss

6XAMRU257.jpg
“After extensive and pretty serious scientific analysis using only the highest quality hot dogs, Kozlik's Rush Mustard has been birthed. The magical pairing of the honey infused mustard with the legendary Rush Canadian Golden Ale, fuses to forge one of, if not the most compelling mustards ever created that I currently have in my kitchen.” – Alex Lifeson

Habe ich gerade vom RUSH Fan-Club Kanada zum Preis von 9,99 Dollar plus 12,90 Versandkosten angeboten bekommen. :D

Für den Fan, der ALLES von RUSH haben will und muss

Anhang anzeigen 21694
“After extensive and pretty serious scientific analysis using only the highest quality hot dogs, Kozlik's Rush Mustard has been birthed. The magical pairing of the honey infused mustard with the legendary Rush Canadian Golden Ale, fuses to forge one of, if not the most compelling mustards ever created that I currently have in my kitchen.” – Alex Lifeson

Habe ich gerade vom RUSH Fan-Club Kanada zum Preis von 9,99 Dollar plus 12,90 Versandkosten angeboten bekommen. :D
22,89 $ für ein Glas Senf! Yo,kann man machen:cool:

Das die versuchen weiter Geld zu generieren ist ja legitim, das machen alle, leider sind ja keine neue Musik und keine Konzerte mehr zu erwarten. Ich habe ein Original Tour Poster von der Clockwork Angels Tour in Berlin an der Wand hängen und massig Bücher über die Band.

RUSH: Creating a Rush Fans Dream Concert Set List. Peter Kerr (Rock Daydream Nation) is joined by Todd Evans (The Contrarians), Ryan Murphy (Rushfans), Rob Buchta (Rushfans) and Bill Schuster (The Contrarians) who are all tasked with picking 5 songs each for a fantasy RUSH concert set...This was a lot of fun to do...covering all eras of RUSH with fan favorites with a lot of deep cuts...Check it out!

Das aktuelle Magazin

Neueste Beiträge

Oben